måndag 9 mars 2009

Utmärkelse och tandläkaren



Jiiipiii! Jag vann vårverstävlingen! Jag är så stolt!

Inte ofta man får utmärkelser i dessa dagar.







Var hos tandläkaren för undersökning i dag. Gissa vad han hittade: En spricka och sekundärkaries i tanden jag lagade i december. Och som jag dessutom var och kollade upp igen i januari eftersom fyllningen kändes konstig. Med röntgen och undersökning blev det 1270 spänn. Så ska jag dit igen och ta tandsten om två veckor och det lär väl också bli några hundralappar.

Fan också! Lina hittade ju en så´n otroligt snygg väska åt mig (hon tänker sig nog att låna den) när vi var på stan efteråt, men jag har inte råd att köpa en väska för 1600, tyvärr!

1 kommentar:

Paula sa...

Nä fy, såg väskor som kostade kring 2000 när dottern och jag hade shoppingdag. Skulle aldrig falla mig in att satsa så mycket pengar men dottern, ja, kanske...
Minns när jag stolt blev utnämnd till bankkamrer och rusade iväg för att inhandla världens tuffaste och snyggaste portfölj. Kvinnlig och läcker som sjutton. Tror den kostade lönepåslaget o lite till...
Du påminner mig om mitt dåliga samvete, ringa tandis...
Kramen