torsdag 12 april 2007

Tröttsamt och otacksamt

Ordspråk: Otack är världens lön

Jag är sååå d-a trött på att när man försöker hjälpa andra med saker man är bättre på än de är så får man ibland bara skit tillbaka.

För att inte gå in på vad som hänt just idag (irriterande oförskämt mail från en kompis, som säkert inte var menat så, men hur mycket ska man behöva acceptera) så menar jag att om man ordnar någonting positivt t ex en fest så finns det alltid någon som har synpunkter på lokalen, tiden, deltagarna, musiken, maten etc.

Och tänk det är ALLTID de som ALDRIG ordnar någonting själva som klagar och har synpunkter. Varför skriker man inte rakt ut, varför är man=jag så d-a rädd för att stöta sig med folk!

Puss M Lo och Fio!

2 kommentarer:

Lina sa...

Apropå det, så skulle jag hälsa från just Eva W, hehe.

Kanske Rolle och du skulle göra en Norgren house-blogg (eller liknande)?

Musslovich sa...

Synd eller jag menar tur att hon har sååå trevliga döttrar!