torsdag 12 april 2007

Alltså: Eftersom jag haft vidrig migrän idag så har jag försökt sova bort hela dagen, och detta medför nu att jag är vaken så in i bäng.

Låg i sängen och tänkte på Sommar (radioprogrammet):

Jag längtar till stugan och härliga underbara sommarprogram såna som gör att t om jag sitter stilla och är tyst i nästan två timmar. Minns gamla höjdare med Sara Kadefors, Maria Küchen, Peter Dalle, Thomas Sjödin, Nori Kino, Klas Östergren m fl.
Sen finns det ju dagar när man i stället vrider tillbaka till kära P4, t ex när Niklas Wikegård (hur har jag kunat tycka att han var läcker, har dessutom jacka med tjejludd på huvan har jag sett i GD) eller Malin Berghagen på vilkens begäran de tillåts framträda ligger under min fattningsförmåga.

...och jag längtar efter att få bada!

I love you M, L och R!

Inga kommentarer: