söndag 14 november 2010

Tove Love på babysång

Min senaste STORA kärlek är Tove! Tänk att man kan älska någon så förbehållslöst, och kärleken blir bara större ju längre tiden går. Jag har ju den stora turen att bo så nära henne att vi träffas åtminstone en gång i veckan, och ändå så värker det i magen av längtan av och till. Jag går omkring och pratar fånigt med foton av henne och ler lyckligt över att få vara MORMOR!

På fredagar är Tove och jag i Hille församlingsgård och sjunger. Det är en högtidsstund för mig! Tove och jag har redan några "klassiker" ihop.





1 kommentar:

Linda sa...

Jag och Nelly har också gått på babysång/rytmik. Jättemysigt och roligt hade vi det!
När hon sedan började på dagis kändes det tråkigt att inte kunna fortsätta. Så tänk vad glad jag blev när jag fick veta att de hade babyrytmik varannan vecka även där!