tisdag 29 september 2009

Massage av skalpen

I kväll kom Anneli förbi med en helt otrolig present! Jag skulle vilja köpa en sådan till alla jag älskar!

Det är en scalpmassager eller skalpmasserare. Det märkliga är (fast kanske inte ändå) är att det känns helt underbart när någon annan använder den på dig, men inget särskilt när man gör det själv. Ungefär som när man går till frissan och hon kammar och fixar, det är ju jätteskönt, men inte är det så speciellt när man fixar sig själv.

Man drar ner massören (?) över huvudet, och drar den upp och ner och hit och dit...det är så underbart så det måste bara upplevas.

1 kommentar:

Paula sa...

Den massagen har jag också fått, o gud va skön den var! Skulle önska någon pillade mig i håret för jämnan....jag har lyckats övertala gubben att borsta ut mitt hår efter jag tvättat det, mest för att jag får så himla ont i armarna, men han har nog listat ut att jag njuter av det också, hihi
Ha en fin vecka, själklart ska du leva ut dina förväntningar fullt ut nu!
Kramen