onsdag 1 oktober 2008

Knock-out

Jag ligger nere för räkning, helt under mattan! När varje nerv, varje muskel i hela kroppen är så spända att man knappt kan andas är det svårt att se en ljusning. I dag har vi (Roland var med mig) varit på Försäkringskassan och träffat min arbetsgivare och min nya handläggare på FK. Det var precis så jobbigt som jag förväntat mig!!!

Jag ger nog upp nu, bara jag hade någon/något som kunde befria mig från det helvete som jag är i, och som jag kanske bara sett början på. skulle jag ge vad som helst (nästan).

Fy fan, måste livet vara så här!? Måste man uppleva all denna smärta för att se ljus igen??

Life is hell!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Livet är faktiskt underbart och jag ska ge dig några råd.

1. Lyssna på den avslappningsskiva jag kommer att leverera runt 13.00 i morgon. Gör detta på en regelbunden basis.

2. Ät de MiviTotaltabletter du också kommer att få levererade till dig i morgon. Varje dag, gärna samma tid varje morgon tillsammans med frukosten.

3. Följ med mig till min healer Aila. Jag kommer att boka en tid åt dig.

4. Tänk inte så mycket på de problem du har, gläds åt de proböem du inte har istället. Att älta jobbiga tankar för dig inte framåt.

Anonym sa...

Usch det låter inte kul. Och nyss skrev du hos mig att du börjat på Friskis o Svettis?? Hur går detta ihop?
Har du fibro eller är det annan värk som pinar dig? Jag har egentligen "bara" artos men den har satt sig i fingrar, fötter, axlar och knän så det är nog så besvärligt.
Hoppas nu att ni tillsammans kan hjälpas åt att orka med prövningarna!
Skickar en krya-på-dig-kram!