lördag 9 februari 2008

Let's dance med Johan Wester

Härmed måste erkännas att jag är jätteförtjust i "Let's dance" jag ligger i soffan och dansar. De är så oerhört imponerande allihop.

Om jag är förtjust i dansarna så ÄLSKAR jag "På spåret"! Inget och då menar jag verkligen inget program någonsin sedan starten för 20 år sedan har jag missat. I det programmet har jag upptäckt (kom med i förra säsongen) Johan Wester: Vilken man!!! Han är utan tvekan sveriges läckraste, hans ögon och hans briljans och storhet (vilken biff)!!! Vilken kvinna skulle kunna tveka att ge honom ALLT!?


Apropå TV såg ni "Tudors" i onsdags kväll? Mycket lovande, bra historia, vackra miljöer och en skitsnygg Henrik den VIII!


Apropå snyggingar så träffade jag igår när vi var i Uppsala min brors barnbarn tvillingarna Hugo och Filip för första gången. Vilka go'bitar! Mikaela mor till pojkarna berättade att innan hon fick dem så hade hon önskat sig två barn (= två graviditeter), men nu ville hon ha minst fyra och gärna fem-sex barn. Optimistiskt och härligt av en relativt nybliven tvillingmamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig ekorren!
Jag har exakt samma symptom som du, jag hamstrar allt jag kan. Nu när vi flyttade från hus till lägenhet i somras har jag bestämt mig för att nu får detta hamstrande ta o lugna ner sig. Sitter här med flera papperspåsar med malda nässlor som jag skulle ha i filen, nyttigt! Tror du det blir av? Nä, varje gång skafferiet får sig en dust så stöter jag på dessa påsar....
Nu har jag inte längre bärbuskar så sylt slipper jag tänka på. Jag som inte ätit socker på över tio år äter ingen sylt förstås, så dottern har fått all saft o sylt.
Ett tag plockade jag allt ätbart, groblad o maskrosblad som jag gjorde sallader av, få se om jag orkar i år. Likaså stod jag krumryggd på tomten o plockade maskrosor för att göra vin. Det finns kvar, osmakat, men ska bli godare vid längre lagring...
Har du ingen som kan peppa dig vid stranden? Följa med dig ut en bit i sjön? Jag ställer gärna upp om det inte ligger för långt från södra Dalarna. hiihi Älskar ju att simma, helst simmar jag varje dag på sommaren!
Skickar här en Alla-hjärtans-dags-kram!

Anonym sa...

mycket imponerande att inte ha missat ett enda! /malin