fredag 15 februari 2008

Jätteledsen

Det är så himmelens tråkigt att min vän (vi har känt varandra sedan 1977)Mona ska flytta till Hudiksvall! Vad i h-e ska hon dit och göra!? Det är en väl berättigad fråga? Hon har ingen riktigt bra förklaring på det hela, tycker bara att det ska bli kul att bo någon annanstans än Gävle.

Tror hon kommer att tycka att det blir tungt att pendla till jobbet i Gävle, dessutom längtar hon ju så efter hund, och att skaffa hund och pendla mer än 20 mil om dan är ju omöjligt. Det ska jag säga till henne! Tyvärr så är beslutet oåterkalleligt just nu för de har köpt lägenhet och allt!

Jag kommer att sakna henne så enormt mycket! Hon är den härligaste människa jag känner! Säger precis vad hon tänker, utan några som helst funderingar på om det är gångbart eller ej. Med henne kan man prata om precis allt, det är aldrig tråkigt att vara med henne, utan bara kul!

Kära Monis du kommer att fattas mig! Jag kan gå med din lampa från Hudiksvall, bara du snart kommer tillbaka hit!

Inga kommentarer: