onsdag 13 maj 2009

Vårkonsert

"Min" kör är så underbar! Alla medlemmar är så otroligt trevliga och roliga. Rena terapin att få skratta så mycket som vi gör. I kväll ska vi ha vårkonsert, helt fritt från predikningar, jätteskönt. Vi ska sjunga så jättevackra sånger, så publiken kommer nog att bli rörd, det skulle i a f jag bli. Jag är däremot i jättedåligt skick, så jag hoppas bara att jag orkar vara med. Hela jag är superspeedad, och far som en tätting här hemma, och det brukar aldrig sluta väl.





















Det har hänt något riktigt, riktigt tråkigt också: Min allra käraste vän Maria har blivit så sjuk. Samma symtom som jag, tyvärr, massa ångest och oro. Hoppas, hoppas att det går bättre för henne. Hon är ju bondflicka från Ockelbo från början, och har tyckts så stabil som just en bondjänta tros vara, men skit också, så blev det så här!

Renoveringen av vårt kök i stugan fortskrider. Jag målar hyllor, Roland väggar och tak. Jag har också börjat montera skåpen. Oj, vilket lyft det kommer att bli! Nu när vi målat taket i köket vitt, så kommer suget efter att måla alla taken vita, men det får bli nästa år.




Inga kommentarer: