måndag 11 juni 2007

Yrsel

Tiden sen senast har bestått av en del yrsel. Mycket obehagligt, man undrar hur länge jag ska plågas av detta dåliga mående som drabbat mig. Det bästa är dock att de ljusa stunderna blir desto ljusare.

Vi har haft sol i någon vecka nu, men värmen är väldigt tryckande och tropisk. I stugan har vi städat och planterat blommor. Tyvärr har vassen som Roland slog av i höstas kommit upp igen. Sisyfoskamp han för mot stråna. Men förhoppningsvis är det värt det.

I fredags var vi med på studentfirande här på gården: Emil Sandin firades av. Det var mycket trevligt! Det är så otroligt positivt med unga människor!

Förra sönda´n var vi på auktion i Axmar tillsammans med Klara och Björn. Det var så varmt och man höll till inomhus, vilket gjorde att det var lite folk och låga priser. Trädgårdsmöbler runt bord och fyra stolar med dynor (110:-), skrivbord (100:-) och hyllbord (160:-).

Är lite orolig över döttrarna; deras kärleks- och arbetsliv.

Jag känner mig såååå gammal i kroppen, allt är stelt och fett. Sorgen över detta är stor!

M, L och R ni är de bästa som finns, jag älskar er!

Inga kommentarer: