tisdag 29 april 2008

Hår i örat

Mycket märkligt ska man uppleva! I söndags morse när jag vaknade var det nå´t skumt med mitt vänstra öra. Ungefär som om jag hade vatten i det. Eftersom problemet inte försvann så tyckte min Hälsocentral att de skulle titta på örat.

I min hörselgång låg ett 6-7 cm långt svart hårstrå som nått ända fram till trumhinnan och irriterade densamma. Eftersom jag inte är svarthårig och min kära inte haft ett så långt hårstrå på många år så finns det bara en som kan anklagas: Min kära Smilla!

Men alltså hur kan ett hårstrå ta sig in i hörselgången och fram till trumhinnan!?


Smilla stoltserar i Bollnäs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, mycket ska man som sagt vara med om innan öronen trillar av

Anonym sa...

Ojoj, har jag aldrig hört talas om! Men va tur att du genast kollade upp det!