tisdag 8 april 2008

Brynäs Hej!

Herre min Gud vilken spännande hockeykväll! Varför måste de hålla oss fans på sträckbänken så in i bomben!? Tyvärr kan jag p g a min panikångest inte vara på plats, utan har alternerat mellan webbradio och P4-sporten. Rolle kommer strax hem och kommer att berätta om stämningen på den fullsatta (publikrekord, fattas bara) Läkerol Arena.

Synd däremot att det var just Leksand som fick dingel, skulle gärna se att det blev Leksand och Brynäs som gick upp i Elitserien. Leksand hör också hemma där, det blir ju så härliga derbyn mellan Brynäs och Leksand!

Nu återstår en omgång, vi åker till Västerås, de är redan borta ur leken, men får absolut inte nonchaleras! Hör du det Boork!!!

Fyra lag har 16 poäng inför torsdagen så det blir olidligt/onödigt spännande!

Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Låter som du har nagelbitartider! Jag älskar sport, men både fotboll o hockey har fått stryka på foten sista tio åren..nu har jag inte ens ett favvolag, gubben är ju infödd AIK:are
Vet du, det var nog tur att vi hamnade utanför Kopparberg när flyttlasset gick 1995 från Storstaden. För då insåg vi att vi aldrig mera skulle känna asfalten mellan tårna...
Två huvudstadsbor som blivit lantisar, kan inte bli bättre, hihi
Ha en skön kväll, det är ju så underbart med de allt ljusare kvällarna. Lite värme bara så man kan tillbringa tiden utomhus också,,/Kram

Anonym sa...

Bara jag som är här igen...hoppas du kan vara ute o njuta av den fina vårhelgen. Jag är ensam i helgen när gubben jobbar, så jag hinner med både det ena o det andra..
Det måste vara jobbigt med gnagarfobi, det hade min mormor också. Själv gillar jag tama möss och råttor, barnbarnet hade två härliga råttor som satt på hans axel, du vet, såna med långa skära svansar, (haha kunde inte låta bli att retas). Tyvärr kunde han inte ha dem kvar när lillasyster var allergisk, råttor är mycket allergiframkallande om man har pälsdjursallergi.
Om du visste vilka monster vår katt släpade hem när hon skulle lära sina ungar jaga! Då fick man verkligen se upp innan man satte sig i soffan..näbbmöss äter ju katterna inte, bara har ihjäl dom o lämnar dem, dom är visst giftiga att äta.
Nåväl, hoppas du slipper möta allför många bestar i sommar...
Kramen