torsdag 27 september 2007

Drivvedspyssel

Idag på pysselgruppen kom den pyssligaste av oss med tipset om att göra små julsaker av drivved eller fina skogspinnar. Hon hade med sig en drivvedshistoria med massa tomtar (de var iofs söta) plastgransdelar och annat i plast och med den obligatoriska värmeljuskoppen. Gunilla tyckte att det var en kanonidé. Jag vill inte! Jag avskyr uppiffad drivved!!! Hur fan gör man? Får väl hitta på nå´t alternativ, och/eller skänka skapelsen till nå´n loppis. Jag har nu virkat 120 mormorsrutor, det vill säga att filten snart är klar. Nu ska vi bara bestämma oss för soffa mm.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!
Vill du bli min brevvän? Du vet, med riktig penna och riktigt papper och riktiga frimärken. Jag behöver någon att lufta ideér med, så jag skulle uppskatta det enormt!

Tack!
/ Anna