torsdag 30 augusti 2007

8 augusti lockarna och solen försvinner delvis

Idag ska frisyren putsas. Malin skjutsar till ny frissa i Valbo. Ändringen blir lite mer drastisk än jag tänkt mig, men frisören skapar (som hon uttrycker det) ivrigt påhejad av Malin. Jag inser att nu är det långt till den önskade hårknuten igen.

Därefter inköps en ny mobiltelefon, inte heller vad jag tänkt utan MYCKET dyrare (2.000:-). Dock med 500:- rabatt tack vare Niklas L.

På kvällen åker vi till Orbaden, eftersom R ska jobba på Bollnäs marknad i morgon och på fredag. Trappstegen till stranden är många, men man blir rikt belönad!

Sen händer en tråkig sak när vi ska gå till nattvila, men jag går inte in på detaljer här. Tyvärr får det återklang länge efteråt, och skapar mycket tårar och ångest hos mig!!! Tur att R finns hos mig!

Inga kommentarer: